RSS

Jingle Bajaj Pulsar Adv. (By Request)

13 Jun

Lagi-lagi korban iklan. Waktu itu ada yang minta dicariin jingle Bajaj Pulsar tuh, yang namanya Arief. Jarang juga sih yang minta lagu rada Bollywood disini. Tapi ga papa lah. Tapi emang motornya keren banget yah! Nih permintaan kamu udah dikabulin. Buat yang laen yang masih tunggu request-an kamu dipostingin, sabar yah!

DOWNLOAD

  •  
    1 Comment

    Posted by on June 13, 2008 in Download

     

    Tags:

    One response to “Jingle Bajaj Pulsar Adv. (By Request)

    1. Flank

      July 15, 2008 at 2:17 pm

      great…..gwe dah lama cari jingle ini…….lmayan bwat ring tone
      thks bro

      # Yup!! Sama-sama! Ade gue jadi suka putar lagu ini tuh di mp3 playernya, hihi..

       

    Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

     
    %d bloggers like this: